Sa ne amuzam!!! Daca tot s-a intamplat….:)))

Astazi aducandu-mi aminte de ceva funny m-am pus pe cautat….. si cred ca mi-a luat ceva timp sa caut….poate vreo 35 de minute?:))) si asta deoarece nu am retinut atat de bine subiectul…

Pai povestea se intampla asa:

1.Se ia una bucata agent politia rutiera,si se pune in strada,in mijlocul strazi ,in verde:D,pana aici totul bine si frumos,nimic deosebit nu-i asa?:D

2.Strada avea chef de reparatii….un asflat o bordura o treaba din asta:P,chesti rar intalnite in Romania,sau daca sunt intalnite nu sunt de cea mai buna calitate:))) dar asta alta poveste altadata

…mergem mai departe:D

3.In mijlocul zilei pe o strada in reparatii….apare….apare…:D:D:D Taurul!!! :)))

si ce face taurul?:))) a zis: ia sa-l iau eu putin pe capota pe domnul politist :))) ….si la luat…:))))

Cica taurul n-avea permis:))))

Vizionare placuta!!! 😀

Lasă un răspuns

