Degeaba vi la mall daca inca dai cu ciunga de pavaj….

Din nou am o stare acida…. am fost la un pas de a avea o reactie violenta in public…. de ce? Pai din cauza unei tipe/bunaciune ce nu poate fi descrisa,sau ma rog cum o vrea ea sa se considere.. asta dupa atitudinea sa…. care la doi pasi de a patrunde pe usa mall-ului (locul ei de gura casa) face miscarea scenica cu un efect de nedescris… Baga frumos mana in gurita ei multifunctionala , si de acolo pescuieste o gumita:)))) pe care o proiecteaza mandra de pozitia ei sociala direct pe pavajul de la intrarea in mall… Pai cum sa faci ma asa ceva?!!! A dracu panarama… dupa ce ca vine gura casca prin mall si induce in eroare senzorii de la magazine , astfel influendand negativ raportul de vanzare (explic pe scurt: majoritatea magazinelor memoreaza clientii intrati in magazin,cu raportul de vanzari,si daca se constata ca in magazin au fost foarte multi clienti in raport cu numarul pieselor de vandute si a cifrei de vanzari,consultantul de vanzari este sanctionat pe motiv ca nu a reusit sa te faca sa cumperi nimic) , mai da si cu guma/mucii de asfalt… Mentionez fata avea o pozitie gen… Hard- to – get… dar fara o chifla in stomac….

Exemplu Pro

Fetelor,daca nu ati memorat inca cei 7 ani de acasa ,stati naiba in casa!!!!

8 comentarii

    1. Iti multumesc pentru atentia ta pe ortografie, am unele motive pentru care se intampla asta dar nu e momentul de gasi scuze pentru asta… subiectul era altul in postul meu.Cat despre ,,incearca sa te temperezi” la ce te referi? sa fiu calm cand o idioata arunca guma pe strada?! ..

      Apreciază

      Răspunde

      1. Eu am vazut care este subiectul in topicul tau, nu iti fa griji. Insa ca si blogger consider ca ai o datorie suprema in primul rand fata de limba in care scrii. In cazul de fata limba Romania.
        Pentru a doua chestie, sa detaliez: Invata sa iti controlezi sentimentele si nu invers.
        Daca te vei lasa consumat de emotii, vei pierde. Iti spun din experienta.
        Pe de alta parte, daca iti construiesti niste principii, intre care si acela de a ramane calm cat mai mult posibil, vei vedea ca la sfarsit vei avea o rasplata. Pentru ca la capatul oricarui principiu de care te tii in viata, este o rasplata.

        Apreciază

      2. Sunt o persoana care nu se enerveaza… ai ramane surpinsa… sunt foarte calm de felul meu … in fine … eu am vrut sa subliniez ca nu este normal asa ceva intr-o societate in care pretindem sa traim….. si o alta chestie… eu administrez acest blog din mers…. adica tot ce scriu, o fac de pe telefon,lucru care de multe ori ma ajuta sa provoc aceste greseli….insa nu doresc sa imi gasesc scuze.Ok daca am facut unele greseli asta este… voi mai face si pe viitor 🙂

        Apreciază

Lasă un răspuns

