Tableta Samsung Galaxy Tab4

Multumita celor de la Blogal Initiative, aflu ca au de dat o tableta Samsung Galaxy Tab4 de 7 `, chiar asta din link http://www.samsung.com/ro/consumer/mobile-devices/tablets/others/SM-T230NYKAROM .

Eeee, si daca tot am aflat ca ei au asa ceva de dat oamenilor buni , am zis ca eu trebuie sa particip. 😀

De ce am nevoie de aceasta tableta?

1.Pai pentru prezentarile pe care le fac clientilor mei 😀 , chiar imi este necesara pentru   a-mi prezenta proiectele mult mai profi cu o tableta 🙂

2.Pentru a scrie din ce in ce mai mult pe blogul meu pentru cei care ma urmaresc.

Tableta Tab4

Lasă un răspuns

