De ce am ales sa raman ….. Romania vs. Other Country

Am ales acest subiect, deoarece fac parte dintre tinerii care au ales , de a ramane in Romania , si asta nu degeaba… cu un scop! Care este scopul? Scopul este de a face lucruri bune aici!.Pe langa datoria morala fata de acest loc unde m-am nascut, consider ca aceasta ar fi primul pas spre schimbare, daca ne dorim ca aici sa fie intradevar mai bine,si mai ales asa cum ne dorim.Pentru asta este nevoie de putina rabdare,perseverenta,si optimism. Cand am luat aceasta decizie am luat-o in urma mai multor calcule.Am ajuns la concluzia ca nu este normal,ca pentru cateva sute de euro in plus fata de cat am putea sa castigam aici,sa fugim de aceasta tara. Consider ca e mai important sa invatam a nu fi lasi, si a nu ne mai da batuti.Suntem foarte multi oameni cu mare potential si facem parte dintro generatie din ce in ce mai energica , trebuie doar sa vrem.

Daca vrem sa depasim aceste ipostaze gen:,,aici nu merge nimic”, ,,aici totul e naspa” , ,,aici totul e pe spaga” , ,, pile” , ,,e de vina sistemul” , ,,politica proasta” etc…, trebuie sa facem noi ceva! Nu mi se pare normal cand intalnesc oameni , care pun problema gen: ,,de ce nu se face?” , ,,de ce nu sunt job-uri” , ,,de ce nu am primit ” etc…. trebuie depasite aceste faze , nimanui nu ii se cuvine nimic! Dar suntem in masura sa putem noi sa avem , sa facem, sa muncim etc… Trebuie adoptata premisa ,, Daca vrei ceva se poate! ” intra-adevar este mai greu, dar nu imposibil.Trebuie sa invatam sa lucram impreuna, sa lucram in echipa, sa colaboram, sa uitam a fi individualisti! Impreuna putem fi foarte puternici! Trebuie sa ne indepartam de tot felul de scuze penibile doar ca sa ne pastram in starea noastra de comfort … trebuie depasit acest prag.

Este momentul sa punem pret pe calitate si nu pe canitate, sa ne gandim ca atunci cand facem ceva, sa  o facem bine, si in felul asta se va produce schimbarea.Totul este in mainile noastre…. nu trebuie sa gandim politic ca si cand totul poate fi bine sau rau in functie de culoarea politica…. Daca suntem dornici sa facem lucruri bune aici , vom reusi.

6 comentarii

  1. Ce zici tu aici, zici foarte bine. Ne-am obisnuit sa traim cu sindromul turmei de oi. Iar daca o ‘oaie’ paraseste turma si pleaca in alta tara, va intra in alta turma si tot asa.
    Cresterea nivelului Romaniei trebuie sa vina din noi. Si cum? Prin educare si evolutie.
    Eu locuiesc in Coreea de Sud, insa planul meu nu este de a ramane aici ci de a studia aici si a ma intoarce in tara pentru a deschide un institut de limbi rare unde vor putea invata si cei nevoiasi sau cei din provincie.
    Ma bucur ca mai sunt oameni care vor sa schimbe ceva.
    Dau follow la blogul tau cu mare drag 🙂

    Apreciat de 2 persoane

    1. Buna dimineata,pentru ca aici este relativ dimineata acum 10:30:).Iti multumesc tare mult pentru timpul tau petrecut pentru a citi si raspunde la postarea mea:).Ma bucura tare mult acest lucru,si ma bucura ca cineva a prins ideea chiar si de undeva de departe.Imi cer scuZe totusi daca am o exprimare mai de lemn ,mai timida,este pentru ca sunt la prima mea experienta pe blog,dar imi doresc sa scriu din ce in ce mai multe articole astfel incat sa pot sa rezonez cu foarte multi oameni.Aici inca este fenomenul de a fi las…aici lumea inca asteapta sa ii se dea sa ii se faca….dar eu voi participa la aceasta schimbare ! Spun asta pentru ca am facuto chiar cu mine , ca atunci cand spun cuiva despre asta sa am si un exemplu,eu.Eu nu am gasit foarte mult timp job pe domeniul meu…pana intro zi,cand am zis,ok nu gasesc…atunci imi fac eu propriul meu job daca imi doresc sa fac foarte mult ceea ce imi place.:)Ma bucur tare mult pentru aceasta prima comunicare :).

      Apreciat de 2 persoane

      1. Ar fi pacat sa nu continui cu blogul tau, sincer. Cu cat mai multi adepti atragi pe blogul tau care sa rezoneze cu tine ( asa cum ai spus) cu atat lumea isi va exprima dorinta de schimbare. Succes si la cat mai multe postari 😉

        Apreciat de 1 persoană

      2. Multumesc tare mult:),sper ca pana te vei intoarce ,sa fie totul schimbat in bine ,si oamenii pe strada sa aiba aceea energie pozitiva si optimista:),stiai ca aici oamenii nu mai zambesc asa natural cum ar fi mormal? Majoritatea dorm pe ei…:)

        Apreciază

Lasă un comentariu